Onsdag 21 Juli

Det absolut bästa med att ha semester och att vara hemma och inte ha något inplanerat över huvudtaget, de e att man kan ha en rejäl sovmorgon och bara få ta det hur lugnt som hällst!
Har inte sovit överdrivet länge idag men ändå, jag har fått sova ut ordentligt! Det känns som att de var evigheter sedan!

På dagens program så står väll inget speciellt men jag skulle behöva tvätta min två hundar... får se om man får energi nog att göra de idag. Det är bra när de e sommar för då kan man göra de utomhus och så slipper man allt stänk innomhus!
Annars så vat jag som sagt inte vad som händer idag, blir nog att ta det lite easy, för imorgon då ska vi iäh igen. Då bär det av till Långholmen i Stockholm för att se på Kent! Och det roliga är att gänget som åker för att titta på dem blir bara större och större och ALLA gillar vi Kent!
Första gången då var det bara jag och Chrille, andra då följde även F med och den här gången så följer Robin och Siri med också och ev. Tommy, så de e kul!!!

Nej, nu blir det lite sen frulle och en duch för att komma igång!

Puss å kram!

Kommentera här: