Nytt försök

Köpte en bok igår som jag började läsa i sängen i går kväll. Emma av Jane Austin. Älskar att se på filmer som är baserade på hennes böcker eller som är i liknande stil så jag tänkte att de skulle vara kul att läsa en bok och se om jag gillar den lika mycket och i så fall ska jag läsa alla.
Jag har försökt läsa den boken förut men tyckte då att den inte var så kul men jag tänkte att de kunde vara värt att ge den en ny chans. Och jag måste säga att de e jag glad att jag gjorde. Så här långt så tycker jag att de e kul att läsa. Man får liksom lite annan syn på figurerna. Man får veta mer än vad man får på filmen.

Idag har vi varit och hälsat på min mamma och pappa. Vi åt pankakor och fikade och pratade och de var trevligt.
F hjälpte mamma med datorn också.

Nu sitter jag och F och tittar på fina klipp på Youtube.
Lyssnar just nu på Lisa Nilssons variant på Utan dina andetag. Så vackert!!!
Titta på de!

Lägger en länk här :)

Kram!


Kommentera här: