Lite små sjuk

Igår morse så vaknade jag med ett svidande i halsen! Och idag så är de inte lika mycket men det finns ändå kvar och jag känner mig seg i kroppen och som att det värker lite i benen och i leder. Inte kul alls!

Igår var jag ner på någon som kallas för kvarterspumpen här i Östhammar. M var med och sjöng och så var de en rockabilly kille där också. De var trevligt och god mat var de också.
Känns som att där skulle man kunna hänga några gånger under sommaren.

Idag ska jag iväg och repa med nya små barn till Sound of music. De två yngsta i syskonskaran byts ut till denna helg. De blir spännande.

Nej, nu ska jag vila lite innan de e dax att ge sig iväg. Känner mig skit seg och då känns de som att vila, de kan nog få upp energi nivån lite. :)

Ha en bra dag!

Kram!

Kommentera här: