Energi givare!

Har haft en riktig toppen dag!
Vaknade lite sent, men de var skönt att få sova, sen åkte jag F och R till Norrskedika och kikade lite på bakluckan. Där hittade vi en tv-serie som både jag och F gillar för 50 kr. per sesong.
Sen åkte vi och handlade mat.
När jag kom hem så skördade jag på våran hallonbuske.
Det blev väldigt mycket! Och det är inte alla hallon som är färdiga än så det kommer att bli ännu mer!
På kvällen så har vi grillat och tittat på film och bara tagit det väldigt lugnt!
En sån där toppen dag som fyller på energi nivån.

Imorgon så ska jag försöka ta mig upp tidigare och äta en lång frukost och bara njuta!

Igår kväll så var jag och träffade lite kompisar. Vi spelade spel och drack lite vin och pratade och det var väldigt trevligt! Jätte kul var de!

I veckan som kommer så ska jag och F låna svärmors kollonilott och sova i och ha de lite lugnt för oss själv och ta en sväng på stan och så. De ska bli kul!

Nej, nu blir de nog att krypa ner i sängen.

Kram!!

Kommentera här: