ÄNTLIGEN!!!

Var till Uppsla och shopade lite igår.
Jag har ÄNTLIGEN sagt upp mitt telefon abonemang på mobilen! Nu har jag skaffat ett nytt och så fixade jag en lite nyare mobil också. Men de var inte de främsta att ha en ny mobil, utan de var att få ett bättre abonemang!

Elin var här igår också och stylade mitt hår lite. De vart jätte fint och så hjälpte hon mig att slinga ur mitt hår mera också så nu börjar de verkligen att närma sig min egna färg mer och mer! Skönt!

Kattungen har blivit mer hammastad nu, men han/hon (vi är inte riktigt säkra på vad den är än) är en riktig jäkel! Hoppar på och biter än i fötterna och i hälsenan och i fingrarana osv. Och envis som en åsna!! Hoppas att den fasen försvinner snart!

Jag var lite sugen på att hälsa på min mamma idag men hon jobbar tydligen så de får väll bli en annan dag. Kanske att man ska kolla om stora syster jobbar och hälsa på henne och lille M idag? Får höra med min andra hälft :)

Ha en bra dag, trorts molnen! <3

Kram!

Kommentera här: