Tröööt!

Jag är så trött!

Igår när F kom hem från jobbet så började vi titta på Bed timestorys, men jag slocknade! Jag vart så trött så jag orkade inte hålla ögonen öppna!
Och i morse så vaknade jag och snosade allt för många gånger och så skulle jag fixa ett par skivor och så, så jag kom lite sent till personalmötet! De var lite pinasmt!
Och jag var sååå trött!
Sen har vi haft 2 andra möten och konfirmander och dagen avslutades med Ungdomsensamblen. Så nu är jag sjuuuukt trött!
Och imorgon måste man upp tidigt igen!
Så jag får nog gå och lägga mig snart.

Idag gjorde jag en utvärdering med Ungdomsensamblen. Det var kul att se att de är så nöjda och tycker att de är kul och så. En del kom med bra idéer också. Så de får man ta och fundera på. En kom med ett klagomål, som jag nog får ta en liten disskution om. Får fundera på de...

Nej, nu ska jag ta och byta till pyjamas och titta på vänner i sängen tror jag!

Kram!

Kommentera här: