Lite små sjuk

Känner mig lite små krasslig idag. Håller förmodligen på att bli förkyld och de vore inte så konstigt, typ alla som finns runt mig har ju varit förkylda, så nu är de väll min tur.

Vi var en sväng till Uppsala igår igen. vi har inte varit där på hur länge som hällst och nu har vi varit typ 3 gånger sen nyårs afton!
I alla fall så kom jag ihåg att ta med mig mina presentkort som jag har fått i jul, så jag har hämtat ut lite snygga kläder, de gillar vi!
Var in på skopnkten också. Behövde verkligen ett par nya gympa dojor och ett par stövlar. För de stövlar jag har börjar verkligen bli slita, ett par är dragkjedjan sönder på och något annat behövs klackas om och eftersom det inte finns någon i den här "stan" som gör de så lär de ju dröja tills jag kommer ihåg att ta med mig de och fixa de...
I alla fall så hittade jag båda och snygga va de, självklart!

ikväll så blev det ingen spa-kväll på ungdomskvällen, för de var ingen som anmälde sig. Men mässa blir det kl. 21, så jag ska jobba 3 timmar ikväll, men sen går jag nog hem igen.
är bjuden på en fest, men jag känner mig inte helt kry och väldigt seg, så jag vill gärna hem och vila.

Nej, nu ska jag sappa lite på TV:n :)

Kram!

Kommentarer:

1 T:

skriven

i gimo kan du klacka om:)

2 Malin:

skriven

Åh, jag hade verkligen ingen aning om att det var spa-kväll..! Annars hade jag absolut anmält mig, det hade varit jätte mysigt och nog ganska bra för både kropp och själ

Kommentera här: