Första dagen på ett nytt årtionde.

Gott nytt år!

Välkommen till 2010!

Hade en jätte trevlig middag igår!

De var F och jag hans storebror och hans fästmö och F:s lillebror och Tessan och hennes make och dotter.
Det var jätte mysigt.
Gott blev det också.

tyvärr var Tessan och hennes familj tvugna att gå för att hon hade sån migrän.
Och lustigt nog fick jag också ont i skallen senare på kvällen, så efter 12 så fick jag böreja plocka undan lite och sen kröp jag ner i sängen, för jag orkade inte längre.

Idag så vaknade jag 12:30!
Väldigt länge sov jag, men de kanske behövdes.

Sen så jobbade jag lite.
Gjorde en Power Point till mässan på söndag.
På söndag kommer nämligen Maria från Paris och hälsar på i vår församling.
Vi ska visa henne vår församling och så ska vi prata lite om hur vi kan göra lite samarbetan mellan hennes fösamling i Paris och vår. De ska bli spännande :)

Ikväll blir det bio. Jag ville se Bröllopsfotografen, men den börjar om 20 min. och F och R är påväg hem från Gävle, så de hinner vi inte så de blev Luftslottet som sprängdes istället.

Nej, nu ska jag ta och kika vidare på en film på Tv. Jätte bra film, Sliding doors, se den om ni inte gjort de!

Kram!

Kommentera här: