Vad tror man om mig egentligen??!

Har ganska nyss kommit hem från jobbet.
Hade lite sång choaching med 3 tjejer idag. De var så duktiga såå!
En av dom berättade att hon börjat åka till en annan som hon bara fick 20 min. hos. De e ju ingen lektion! Man hinner ju knapt börja för än man ska sluta! Vad e de för nått?!

Jag är lite upprörd över en sak just nu och jag vet inte hur jag ska ta tag i saken. Jag vet inet om jag ska bry mig eller bara låta de passera, vilket inte känns helt rätt, men jag vet inte om jag orkar bråka om saken.
Jag bara undrar hur en del människor tänker?!! Gör de det överhuvudtaget?! Tror man verkligen inte att jag skall lägga märke till signalerna man sänder?!! ÅHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!

Imorgon ska jag på konfirmanddag i Österbybruk. Känner inte alls för de. Just nu så känns de som att luften har gått ur mig totalt och inget känns särskillt kul!
Jo, att vara med F. Han gör mig glad, visst kan man bråka och man kan irritera sig på små saker, men han vill alltid mig väl, det vet jag. Han är en genom snäll person. Därför älskar jag honom.

Nej, lite Glee skulle pigga upp!

Ha de bra!

Kram!

Kommentera här: