Nästa kurs.

Sitter nu på en folkhögskola i Sigtuna.
Nej, jag är inte alltid borta! Men på senaste har det blivit litemycket flackande, menefter nästa vecka blir det väldigt lugnt, något som känns väldigt skönt!

Jag är i alla fall här därför att jag och en kollega går en utbildning som heter "att leda ideella".
Det är en äldigt fullspäckad utbildning! Det här är den första lediga stunden jag har haft idag! Förutom lunch och fika då, men de är mycket på schemat.
Ikväll så ska vi titta på en film iaf. Chokolat, hur det nu stavas. Men det är iaf den filmen med Johnny Depp. Den är mycket bra tycker jag så jag är glad!
Kursledningen är här bakom mig nu och håller på att plocka upp en massa tillbehör till filmen och det ser mycet gott ut!

Imorgon ska jag åka hem här ifrån och då blir det vila av!
Det blir en hektisk helg nämligen. På lördag så är det konfa dag i österbybruk och på söndag är det konsert med Musikalensamblen, och där kommer något kul att hända också ;)
Men det säger jag inget mer om nu...

Nej, nu ska jag snart äta middag, så nu får jag nog ta och bege mig iväg!

Ha de så bra!

Kram!

Kommentera här: