Love, Mon Amie!

När vi såg på melodifestivalen här om dagen så satt F:s lillebror med en tabell på sin dator och så fick vi alla sätta poäng på alla låtar. 1-10 poäng var de.
Och vi hade en ganska bra smak visade de sig, för precis det resultat som de blev fick vi också. Lite coolt tycker jag :)
Och jag måste erkänna, jag har inte varit något fan av Darin förut, men den här gången var han riktigt bra! Han har mognat mycket! Han har blivit en mer vuxen artist. Förut var han liksom annorlunda.
Och tjej-gruppen (Timotej, tror jag de hette) var verkligen jätte bra!

Ja, ja... nog om detta.
Just nu sitter jag har precis ätit middag och så har jag tagit mig en fika. F bakade paj igår, och det fanns en liten bit kvar så den värmde jag, vispade upp lite vanilj visp, gjorde mig en kopp kaffe, skummade mjölk så att det blev en latte :)
Och nu sitter jag här med mina fina nya muggar som jag köpte när jag var i Gustavsberg för någon vecka sedan.
Mon Amie är ett sånt otroligt fint mönster!!
Love it!
Eller vad säger ni?



Nu ska jag ta och promenera lite med doggisarna tror jag.

Ha de gött!

 

Kommentarer:

1 Christ:

skriven

Jag satt på toaletten idag och läste av någon anledning på tvåen som stod på handfatet...på tvålen stod det Timotej!

Kommentera här: