2010-02-14 speciell dag <3

Ja, här sitter man nu...

14 februari blev en mycket speciell dag för mig och F.
Vi förlovade oss nämligen då.
Kl. 1:00 satt vi med tända ljus och ett glas mosserande och satte på oss ringarna.
Ja, visst de kanske är lite klychigt att ha just den dagen som sitt förlovningsdatum... men, men... så är de :)

Så jag har i alla fall varit ledig i två dagar så att vi fick lite tid för oss själva, det har ju varit ganska mycket på senaste.
Så vi for i väg på en kryssning tillsammans.
Vi åt god mat, lyssnade på god underhållning och drack goda drinkar och bara va...
H U R, S K Ö N T, S O M, H Ä L S T!!!

Jag kan nämligen väldigt lätt bli uppstressad av saker. Jag förstår att man inte vill nått ont, men vissa saker stressar upp mig vääldigt!
De blir likosm lite väl mycket!
Och de e något som jag ganska nyligen har insett.
De e flea små saker som jag insett stressar upp mig.
Sånna saker som kanske kan vara i all väl mening, men för mig så blir det ett stress moment.
Jag vet inte varför... de bara är så.

Ja, vi hade ju konsert i söndags också.
Musikalensamblen hade alla hjärtans konsert.
De gick bra.
Jag var mest nervös över att spela, men det gick helt ok. Jag klarade mig inte igenom en enda sång utan att spela nått fel, men men...

Nej, nu ska jag ta och vila lite och kanske ta och titta på Tv i sängen, eller sätta på en bra film och bara slö-titta!

Ha de gött!

Kram!


Så här ser våra ringar som vi nu bär ut :)

Kommentarer:

1 T:

skriven

du gjorde toppen ifrån dej på konseten...:)

Kommentera här: