Vila i frid!

Typiskt!

När man hade massor att skriva om igår kväll så kom jag inte in på bloggen på hela kvällen för de var nått mysko med inloggningssidan....

Men i alla fall....
Jag var på begravning igår.
Den 20 åriga killen; som jag var bekant med, som krockade med en buss utanför Börstil för 3 veckor sedan begravdes.
Riktigt tung begravning!
Tårarna bara rann! De gick liksom inte att förhindra! De bara kom!
Men riktigt fint vart de!
Och en trevlig eftersamling var de.
Finns bara en sak till att säga egentligen:

Vila i frid Manne!




Idag så fick jag starta tidgare än vad jag tänkt...
Det var julavslutning med barngrupperna och då ska jag vara med och synas.
Och så var de programblad till konserten i helgen som skulle göras.
Och så ska vi åka till Uppsala med kören och Ungdomsassistenterna så då måste busskort och pengar fixas...
Ja, massor med små pyssel...
Men nu är jag SKIT seg!
Jag har tagit semester från onsdag nästa vecka, men jag ska kompa ut hela tisdagen och så ska jag vara hemma och fixa med grejer på måndag tror jag så att jag slipper åka hit, möjligen för att städa av mitt kontor lite, man inget annat i så fall!

Nej, nu är det snart eftermiddags fika. Ska se efter om det är nått man kan fixa till lite innan man ska dra iväg!

Ha de så fint!

<3

Kommentera här: