Mitt 2010

Jag har aldrig fyllt i någon sån här förr så.... Here we go!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Ja, jag spelade man i Sound of Music! och förlovade mig! 
2. Höll du några av dina nyårslöften? - De kommer jag inte ihåg...
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Ja, en hel massa skulle jag tro men tex. Sandra.
4. Dog någon som stod dig nära? - Ja. 
5. Vilka länder besökte du? - Italien och Letland
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? - Göra mer egna konserter (solo eller med olika personer)
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? - 14 februari 
8. Vad var din största framgång 2010? - Ja, Sound of Music vart omtalat och Michael Jackson konserten helt slutsåld så de e väll de...
9. Största misstaget? - Hum... Ja, de finns nog en sak mn de vill jag nog inte säga... 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Ja, förkyld är man väll varje år. Men jag hade ett konstigt utslag i våras och låg sjuk på konfalägret och tvår förkyld under Sound of Music, de e väll de jag kommer ihåg... 
11. Bästa köpet? - Datorn skulle jag tro, fast nu har den nog fått ett virus...
12. Vad spenderade du mest pengar på? - Kläder, antagligen... hehe
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?  - Ja, min förlovning och när Maria vann Birka stjärnan, då fälde man en liten tår! <3
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? - Wacka, wacka... antagligen... Only girl in the world också.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Svårt att säga... Det har varit väldigt upp och ner mååånga gånger...
16. Vad önskar du att du gjort mer? - Rest och tränat 
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - Hum.. kan inte komma på nått...
18. Hur tillbringade du julen? - Julafton med F:s familj i Uppsala, mysigt! Och Juldagen med min familj!
19. Blev du kär i år? - Öh... jag är fortfarade kär, men förlovningen gav en lite ny kick skulle jag tro. <3
20. Favoritprogram på TV? - Så mycket bättre var ett riktigt bra program!
21. Bästa boken du läste i år? - Jag har nog inte läst färdigt någon bok men jag håller på att läsa Emma av Jane Austin och den är riktigt bra!
22. Största musikaliska upptäckten? - Sjöng med en riktigt duktig gitarrist på ett dop och vi hade trevliga rep och vi hade rätt lika tankar om musik och så, så det var kul!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - Ja, ett rosa Nintendo DS
25. Något du önskade dig men inte fick? - Jag tror inte de...
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? - Jag jobbade halva dagen sen gick jag hem och städade oh på kvällen kom min familj och Maria och hälsade på, vi åt smörgåstårta och jag busade med M.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Ja.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? - Legins och oversice tröjor!
29. Vad fick dig att må bra? - Mitt <3 och lille M.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? - Vet inte om de är någon speciell... De finns mååånga snyggisar!
31. Vem saknade du? - Min kompis G... Saknar henne jätte mycket!!
32. Den bästa nya personen du träffade? - Jag kan inte komma på någon... De tål att tänkas på!

Kommentarer:

1 Maria:

skriven

Åh jag har många fina minnen från det här året t.ex. Birka x2 med er och sen alla sommarkvällar med grillning och kvarterspumpen och poolkvällen och allt det där! "nostAlagi" eller hur var det nu det hette?!

Only girl in the world är ju minst sagt en minnesvärd låt eller hur... hihi

Tack för detta år vi får se till att göra 2011 till ett minst lika bra! :)



Kramar

Kommentera här: