Tvätt-marathon

Nu är snart mitt tvätt-maraton slut!!

Jag har tvättat sen julafton typ!
Anledning?
Våra 2 katter tyckte att nu har hon för lite att göra så vi kissar i varsin säng och skvätter lite här och där...
Typ...
Men nu har de slutat, så det var väll antagligen att det var så kallt ute som var anledningen.

Jag har inte berättat att vi skaffat ett nytt tv spel.
Vi har köpt ett Ps3.
F har blivit beroende av de spel som han ville ha till!
Han spelar hela nätterna nu!
Jag fick välja ett spel som man fick rabatt på när man köpte konsollen och då valde jag ett Harry Potter spel.
De e ganska kul, men svårt!
Och nu har jag inte hunnit spela så mycket för F sitter där mest hela tiden!

Idag ska här förberedas inför morgondagen!
Vi ska till systemet och köpa lite vin och öl och sen ska vi köpa den sista maten.
Huvudrätten är redan inhandlad och den blir klassisk, oxfilé men vad vi ska ha till de har vi inte bestämt än.
Och så ska man ha en förrätt och kanske en efterrät, eller om jag nöjer mig med ostar... fast de gilar ju inte F... ja, jag har inte bestämt mig än.

Nej, nu ska jag ta och lyfta mig ur sängen, ligger här och små drar mig.
Ha en bra torsdag!

<3

Kommentera här: