Tjeck!

God morgon!

Nu var en av mina saker på listan avbockade.

I Fredags hade vi julkonsert i Valö kyrka.
Det gick jätte bra! Tjejerna såg glada ut och sjöng jätte bra!
Men det var kämpigt på vägen...
Delar av ljudutrustningen gick sönder under riggningen pga. att det var nått fel i elen i kyrkan...
Sen hakade kyrkklockan upp sig under konserten så den stod och ringde i över 1 timme...
Ja, och så var de lite små grejer som hände längs vägen också...

Idag ska vi binda kransar med konfirmanderna till lucia imorgon. Och så ska vi gå luciatåg för de boende på sjukhuset. De blir mysigt!

Tänk att halva december har gått redan...

Igår var jag på konsert med min kompis M om var hemma tillfälligt, och hans pappa i Öregrund.
Vasa Gospel var där.
Super bra!!!!
Vilket drag och vilket sväng!!
Jag önskar att mina brudar hade sett de! Precis så skulle de vara när vi sjunger, så de får jag nog jobba på! :)
Insperation!!


Har ni hört om terror dådet i Stockholm förresten?!!
Lite läskigt!
Man kan undra varför?

Nej, nu får jag nog ta och lätta om jag ska komma i tid!

Ha en bra söndag!

<3

Kommentera här: