Rösta på kören!!

En ledig dag!!
De e ovanligt i mitt liv just nu, men nu närmar sig en välbehövlig semester och då ska jag int göra många knop!
Ok, julstäda och pynta och köpa de sist julklapparna de ska jag göra, men annar inte mycket!

Igår var det julkonsert i Börstil med församlingens körer.
Jag var solist också.
Jag sjöng 3 sånger - Ser du stjärnanan i det blå, Koppången och Oh, Holy night.
De gick bra.
En av solisterna blev sjuk så en av de andra tjejerna i kören fick hoppa in så de löste sig!

Och i fredags så var vi till Gränby Centrum och tävlade!
Vi har legat i toppen av listan men nu börjar vi glida ner, så rösta alla som kan!!
Lägger en länk här så att ni kan gå in och rösta!

Frösåkers Ungdomsensemble

4:e advent är de idag.... Julen närmar sig!
Mysigt ska de bli, MEN vad ska jag ge min kära sambo i julklapp???
Jag har inte en aning!!

Ska ta en liten runda på nätet och se om jag hittar nått...

<3

Kommentera här: