Riktigt fina bilder

Har lite fantasi brist om vad jag ska skriva här, men de får väll bli lite som vanligt. :)
Funderar förresten på att försöka mig på en ny designe så småningom... Lite stilrenare kanske... Har ju nya bilder nu som togs i helgen.
Super fina! Ruggit nöjd, visst fanns det några som såg konstiga ut och så men annars tycker jag att de var super fina! Och målet som jag var ute efter är ju nått. Fina bilder på mig och F tillsammans!
Det har inte funnits några sådana innan nämligen... Det har bara funnits med grimager och allmänt flum på bild. Men inget fint! Men nu finns de! :)

Ja, annars så är det ju mycket musik just nu... Repa, repa, repa...
Konsert på fredag! Med bästa Patrik!! :D
Kommer bli grymt!

Nu ska vi till affären och handla lite mat!

Ska försöka skriva mer senare!

Puss å kram!

Kommentera här: