Mycket som händer!

Oj, oj oj vad tiden går!

Det har hänt så mycket de senaste dagarna så man hinner inte riktigt med!

I måndags så gjorde vi inget särskillt och de var skönt!
I går så var jag hos S från kl. 15 tilll 22:30 ca och spelade spel och åt mat och hade trevligt!
Idag har jag sjungit på en begravning och varit med kören på ett äldreboende och sjungit.
Så det händer saker hela tiden!
Jag hinner liksom inte med att bloga eller annat sånt utan det rullar på nya saker hela tiden!

För nån dag sen skulle jag ladda upp bilder från mellandagsrean, men det gjick inge bra så jag struntade i de!
Kanske skulle man göra ett nytt försök...

Nu är det bara 2 dagar kvar på detta år. Vad ska man tro om nästa då?
Ja, jag vet faktiskt inte!
Det är lite blandade kännslor ret jobb mässigt... Det finns saker man tycker ska bli spännade och saker som man kan känna en viss oro inför känner jag...
Och rent privat... ja, vad ska man tro?
De e nog lika bra att låta bli att tro nått! De blir aldrig som man tänkt sig ändå! haha...

<3

Kommentera här: