Mellandags fynden!

Nu har jag äntligen lyckats att ladda upp bilderna på mina klipp från mellandags rean!
Det har krånglat varje gång jag försökt innan, men nu är det klart!
Så här är mina fynd ;)


Topp från Vero Moda



Stckad tröja från Gina Tricot, den har en liten maska,
 men jag tror att min händiga mamma kommer kunna fixa de! :)



Ännu en topp från Gina Tricot!



Lite smycken och assesoarer från Gina Tricot, Åhlens, H&M och Vero Moda



En skjorta/tunika från H&M, denna har jag för övrigt på mig idag! :)



Söta raggisar från H&M



Kappa/Jacka från H&M, denna snubblade jag över när jag skulle hämta en annan storlek
på ett plagg åt en av mina kompisar som var med! Provade den och kunde bara inte motstå!



Mysig luva var det på den också!



Och så till sist! Dessa underbara boots!!! Bilden blev lite suddig, men jag älskar dom här!
Visst är de väll snygga?!



Den här klänningen ska jag ha på mig imorgon. Den fyndade jag redan innan jul!
Bik Bok hade rea på partyklänningar och kjolar så jag slog till på denna!


Så detta var mina fynd och jag kan säga att det kanske kan verka som att det blev mycket pengar, men för så här mycket grejer så var de inte de! :)

Kommentera här: