Lucia 2010

Har ni haft en bra lucia?

Min har varit jätte bra!

Började dagen med ett besök hos frissan och jag tror inte att jag kommer behöva byta frisör nått mer! Den här har lite större barn och planerar inte att skaffa fler och hon var verkligen jätte duktig och kom på massor med saker som stämde in på mitt hår precis, så det känns som att jag blir kvar hos henne...

Sen vart det till jobbet och fixa med grejer inför eftermiddagen och kvällen och på eftermiddagen lussade konfirmanderna för de boende på solgården och på kvällen i en fullsatt Östhammars kyrka!
Och jag är mycket stolt över dem!
De sjöng ut lite mer än de gjort förr och de lät jätte bra och de skötte sig bra och det såg nog både bra och mäktigt ut med ett sånt stort tåg som det faktiskt var!
Super kul!

Men nu är jag helt färdig så efter en stunds tv spel (f har lagat vårt x-box som var trasigt) så damp vi båda i sängen nu, så god natt på er!
Bara en vecka kvar till jul nu!

<3



Kommentera här: