Lite elak... :/

Sitter och väntar på att tiden ska gå och jag kan börja repet med kören...
Har känt mig så där elak idag igen...
Ja, för de e så att ibland så måste jag säga saker som kanske inte är så goda nyheter för den som får ta emot budskapet och det har jag fått göra minst 2 gånger idag... Så nu känner jag mig elak igen...
Men, å andra sidan... om jag inte sa som jag tycker så skulle det kanske inte vara någon ordning alls...
Ja, vem vet...
Jag har det som jag har det för att jag behöver det, jag behöver struktur och ordning för att funka optimalt. Men också för andras skull, för att det skall vara så rättvist som möjligt och för att jag vill kunna säga: Vi kom över ens om det här och då får det vara så. På så vis har jag ryggen fri. Känns det som i alla fall.

Nu fattar ingen nånting, så vi lämnar det.... :)

2 dagar till konsert nu.
Idag har jag fått en hel del saker avklarade. Så checklistan blir mindre och mindre. :)

Igår såg jag en bra film!
Trollkarlden lärling. Riktigt bra tycker jag!

Sen var jag F och hans lillebror R på bio i söndags. Vi såg senaste Harry Potter filmen.
Spännande!!
De e bara en film kvar!
Och den här hänger lite i luften så nu får man väll gå och våndas och vänta på nästa...
Men bra var den i alla fall.
Ett tag i början så kändes den lite seg, men efter ett tag så var man helt inne i den.

Nej, nu ska jag surfa vidare en stund innan tjejerna kommer!

Puss å kram!

<3

Kommentera här: