Julhelgen

God fortsättning!

Hoppas ni alla har haft en bra jul!

Här har det varit toppen men väldigt mycket!
På julafton så var vill Uppsala och firade med F:s familj.
Det var jätte trevligt och mycket god mat och allt annat som hör julen till!

På juldagen var vi till min familj och firade!
Mycket bus med lille M, och mat och så vidare...

Igår så var jag till stan med två härliga vänner och mellandags shopade!
Gjorde en hel del fynd!
Kanske jag ska visa lite senare! :)
Och på kvällen så hade vil lite folk här och vi spelade buzz och lite TP disney som jag fick i julklapp av en av f:s bröder.

Idag blir det nog ingenting alls som händer. Känns väldigt skönt!!
Bara slppa!

I veckan så ska jag göra en del saker annars.
Spelkväll med lite vänner, rep inför en spelning, sjunga på en begravning, köen på ett äldreboende och så planering av nyårsafton!
Vad ska ni göra?
Vi ska ha lite folk här. Lite middag och trevligt sällskap.

Nej, nu ska jag ta och fixa lite små fix här hemma!

puss å kram!

Kommentera här: