Ur min garderob

Idag har M varit på besök hela dagen.
Vi var och lyssnade på henne på Kvarterspumpen igår och sen sov hon kvar tills idag och så har hon blivit kvar.
Vi har precis sett Valentines day. Den var jätte bra! Gillar den typen av filmer, där det är flera historier som vävs ihop.

Har fottat en klänning idag med.
Den här köpte jag till en vigsel som jag skulle sjunga på. Det var en arbets kamrat som skulle gifta sig och de var en ganska stor vigsel.
Klänningen kommer från ett av mina favorit märken VILA.
Snygga detaljer och en mycket snygg färg!
Har också använts på konserter osv.



 

Idag har jag också hunnit öva med gitarristen till ett av de två dopen som jag ska sjunga på nästa helg.
De kommer nog att bli jätte bra! Med lite mer övning ;)

Nu ska vi ta och titta på den senaste Wallander filmen som ute för uthyrning.

Puss å kram!

Kommentera här: