TGF

Vaknade för någon timme sedan. Sovmorgon, de kommer jag att sakna mest nästa vecka när jag börjar jobba igen på måndag.
Ush, de e på måndag de... jag har hela helgen framför mig först.

Idag blir det ett rep med Entertainers till Torgfesten. De e lite drygt att alla mina bakgrunder ligger på den av våra datorer som inte funkar just nu... så de måste vi försöka komma på en lösning till... Jag har ju några på skiva iaf. så lite kan vi repa.

F han jobbar helg natt hela helgen så man blir lite ensam i helgen och de e ju lite tråkigt, men man får väll hitta på nått.

Just nu ligger jag i sängen och tittar på Anne på Grönkulla. En sån där jätte gullig serie som utspelar sig i 1900-talets början. Har sett den en gång förut med de var länge sen och nu har jag missat mer än halva tror jag så de skulle vara kul att se hela igen.

Ha en bra fredag!

Puss å kram

Kommentera här: