Swosh!

Den här dagen har bara rusat förbi!!
De e galet!

Igår spelade jag i Gimo hela dagen typ.
Först så sjöng Ungdomsensemblen på torget och på kvällen spelade Entertainers på middagen och festen i Ladan.
Riktigt kul publik var de i Ladan! Bra drag!
Det som vart jobbigt då var dock att vi hade skippat att använda våra in-ear så vi hörde väldigt dåligt! Big mistake!!

Just nu sitter jag och tittar på Briget Jones dagbok och bara slöar. Ganska skönt!

I veckan som kommer så börjar lite verksamhet på jobbet dra igång på riktigt så det blir ju en del med det och så ska jag på en utbildning i medling, de ska bli lite spännande.
Och på fredag så fyller jag år :)

Förra året så hade jag lite inlägg på vad jag önskade mig i present, men i år så vet jag inte om jag önskar mig något så speciellt. Jag skulle gärna få presentkort. Här är en lista på ställen som jag skulle kunna tänka mig att få presentkort:
- IKEA
- Gina tricot
-H&M
- Cervera

Nu ska jag titta vidare på filmen!

God natt!

Kommentera här: