Nya rutiner...

De blev visst lite dåligt med uppdateringar i veckan, men de e ju så att när man börjar jobba igen efter en semester så brukar de kunna bli så att första dagen känns ok, men sen kommer tröttheten.
Och just så blev de för mig.
Kände mig ganska pigg första källen när jag kom hem, men sen var de som att gå in i en vägg. Jag blev bara tröttare och tröttare för varje kväll!
Men det är väll något som är övergående kan jag tänka. Snart är man inne i rutinen igen att sova lite tidigare på kvällarna och att gå upp tidigt på morgonen.

Idag så ska jag iväg för att sjunga på 2 dop.
Först ett dop i kyrkan i Alunda och sedan på eftersamlingen av ett hemdop, också i Alunda.
Det ska bli spännande att se ett hem dop. Jag har aldrig varit med om de.
Jag har varit på ett dop på en hembygdsgård en gång och de var riktigt trevligt och mysigt, men aldrig hemma hos någon.
Hoppas att de inte börjar regna iaf.
Eller vad vet jag i och för sig, de kanske ska vara i en stor lada eller nått.

På den här eftersamlingen så ska jag spela ihop med en ny bekantskap för mig rent musikaliskt. Vi har träffats förut och jag har hört honom och tom. haft med honom på något arrangemang någon gång, men aldrig spelat med honom själv, och de e jätte kul!
Han är väldigt duktig på att spela gitarr måste jag säga, det skulle vara kul att få sjunga tillsammans med honom någon mer gång, man får väll se vad framtiden utvisar.

Nej, nu är det dags att ta och börja göra sig i ordning.
Jag ska fotta en klänning idag, fast de kanske blir två ;)

Puss å kram och ha en underbar lördag!!!

Kommentera här: