Muffins

Igår när jag kom hem från jobbet så blev det en rejäl storstädning och så betalade jag räkningar och fixade, så nu börjar de bli ordning inför helgen som kommer.
De ska bli en rolig helg! Födelsedag och kräftskiva med bra vänner! Kul, kul!

Idag så skulle jag ta tag i de blåbär som jag har står i kylen nu mer eftersom min frys fortfarande är sönder... Jag har köpt jätte fin a muffinsformar, så jag skulle göra fina muffins till födelsedags fikat på fredag.
Men de blev bara pankaka av allt ihop!
Formarna vek sig så det rann ut på hela plåten... De blev som en sockerkaka med papper i mitten!
Då ringde jag min mamma och hon sa att man måste ha dubbla formar...
Jag hade 4 st. som inte gräddats än så jag tog ett par fulare formar jag hade i skåpet och satte utanpå de fina och då blev de sista 4 jätte bra!
Så imorgon ska jag göra nya!
Men då skulle jag få en sån muffinsform av mamma som hon ändå inte använde, så då går de nog bättre!

Imorgon så har jag ett möte på morgonen och sen har jag inget särskillt inplanerat, men på kvällen så är de termins start för Ungomsensemblen. De ska bli jätte kul! ar ju hört lite löst att de kanske kommer att börja en eller annan ny, de ska bli spännande!

Nu ska jag ta och lägga ut en klänning ur garderoben!

Kram!

Kommentera här: