Jobb ångest

Sista dagen innan man börjar jobba ... känner ni igen er?
Ångesten hänger över en... Vill inte!!
Men de blir säkert bra när jag väl kommer dit. Har en del saker att ta tag i imorgon så de blir nog jätte bra!
Tjuvstartade lite idag genom att ha en gudstjänst i Forsmarks ka.
Det vart bra.

F har jobbat natt i natt så nu sitter man och försöker hålla sig lite tyst och lugn så att han får sova klart, men de passar mig utmärkt, känner mig lite seg i skallen eftersom man fick gå upp så tidigt imorse så jag ska nog ta och vila mig en stund på soffan, kanske sätta på en bra film.

Igår såg jag en dans-film jag inte sett förr. Step up. Lite klassik nutida dansfilm. Ung tjej som går på dansskola möter ung kille som är från slummen och så börjar de dansa ihop och de blir givetvis succé.
Men den var bra. Gillar ju sånna filmer jag :)

Var också och träffade lite vänner igår. Vi drack lite cider och spelade kort, trevligt var de :)

Idag så händer nog inte så mycket... De blir nog mest att vara hemma och ta det lugnt tills imorgon.
I veckan så blir det en hel del grejer som händer så de kommer nog bli en vecka som rasar förbi!

Nej, lite vila på de här så blir de toppen!

Härlig söndag på er!

Kommentera här: