Upp i sadeln igen!

Den här dagen har fått ett fantastsikt skimmer över sig.

Jag är så glad i själen känner jag. Tänk vad de kan göra mycket att få sitta på en häst och jobba lite...
De var så länge sedan jag satt på en och de var så kul! Och Elin som var med mig hon var så duktig på att choacha! Jag fick lära mig så mycket av henne! De var såååå kul!
De e synd att hon inte ska ha kvar hästen! Hon var underbar! Visst hon hade sitt humör men när man satt på henne så var hon fantastisk!
De e synd att man inte har råd, annars så skulle jag lätt kunna köpa den! Men så är värkligheten...
Men jag hoppas att jag kan få komma och prova på någon mer gång innan hon ska lämnas iväg.

Men nu har jag börjat få träningsvärk, vilket känns helt ok! De var såå värt de för att få vara med om den upplevelsen igen!
Jag blev lite sugen på att kanske ta lite lektioner på ridskolan, vi får se...

Ja, nu ska jag ta och lägga mig i sängen och titta lite på nån film eller så.

Ha de gött!

Kram!


Den ur gulliga Taihera!


Kommentera här: