Söndag

Veckorna går bra fort ibland,den här gick nog lite extra fort bara för att de var en ledig dag.
Men nu blir vardagen så som den varit igan, och den här veckan så kommer jag att få sitta själv på mitt kontor och jobba för min andra hälft har åkt till Grekland på semester, vilket hon har gjort sig väl förtjänt av!
Ha de så skönt gums!! ♥

Idag så kommer jag kanske att åka till Gimo och ta en ridtur igen, de ska bli skoj och idag har jag blivit utlovad en hopplektion, vilket jag gör med en rejäl dos av skräck blandad förtjusning!
Jag vill ju  gärna lära mig och få prova på men jag blir lite nervös, men de går ju säkert över.

Igår så hade vi kalas för min farmor som fyller 80 år idag! GRATTIS FARMOR!
Men på kalsaset var en liten del av Ungdomsensamblen och de var jätte bra! De var så snällt av er att komma och min farmor tycket att de var jätte kul att ni kom och de var jätte uppskattat av alla andra, tack så jätte mycket för att ni kom!! ♥

I veckan så ska jag jobba mycket, mycket med vår Michael-konsert, för nästa helg så ska vi sjunga några låtar på en konsert som är till att ge barn med polio vaccin. De ska bli kul! Sen ska kören på lördagen åka till Stockholm och ha en heldag med sångpedagog. De ska bli jätte mysigt och jätte kul! 
Synd bara att jag hade missat att skriva in i min kalender att de var då jag skulle på en väns födelsedags fest och där har ju jag lovat att uppträda, så då kan jag inte gå ut och käka med kören efteråt som jag lovat! De är jätte synd!!
Men ibland så missar man sånt...

Ja, nu ska jag ta och göra lite sen frulle och sen får vi se vad dagen väntar... :)

Kram, kram!

Kommentera här: