I love you Philip Morris!

Idag har jag hunnit med att göra en hel del!

Jag hade sång tider md några tjejer från Ungdomsensamblen idag, tyvär så gofade jag så att en blev utan, sorry!!! Men de som kom jobbade på jätte bra och de kommer att bli kanon! Har verkligen hittat helt rätt åt alla den här gången tror jag!

Sen har kvällen spenderats på bio med F. Vi såg I love you Philip Morrison. Den var faktiskt väldigt bra måste jag säga, men man blir ju lite irriterad när man har ett gäng 15 åriga tjejer på raden framför som ska sitta och kommentera och prata högt och fnittra så fort de varenpuss eller så mellan två män...
Kom igen, hela filmen handlar om en man som ÄR gay, vad trodde ni!!
Ja, ja...
De var en kul film som det fanns lite djup i också, och de var en kul grej också att de var baserat på verkligheten.

Imorgon så ska jag få rida för första gången på kanske... 4 år... eller nått... De ska bli kul! Jag tycker ju verkligen om att vara i stall och få greja med hästar och få rida osv. så de ska verkligen bli kul att få göra de igen :)
Tyvärr så har jag ju inte pengar för att ha en själv eller för att ha en på foder häller för den delen, mycket för att jag inte äger ett stall så då måste jag betala för att ha en stallplats och det är DYRT!!!

Och på onsdag så kommer lite vänner över för att spela spel och äta mat. De ska bli jätte kul, vi har annars varit hos Sanne varje gång, men jag tänkte att de kunde vara kul för henne att slippa vara värdinna varje gång så jag kände att de kunde vara kul att få bjuda hem alla till mig den här gången, ska bli jätte kul!!

Japp, men nu blir det lite natt sudd framför datorn en stund och sen sängen. Så ha en bra natt!

Kram!

Kommentera här: