Äntligen slut med påsk stöket på jobbet...

Äntligen är allt påsk görat på jobbet slut!!
Jobbar man i Svenska kyrkan så kan ni ju räkna ut vad man har gjort den här veckan...
Man kan säga så här, påskberättelsen, den kan jag GANSKA bra nu. Med en rejält ironisk klang i GANSKA. :)
Men det har faktiskt varit ganska kul.
Men nu ska jag njuta av lite ledighet :)

Imorgon blir det middag hos svärmor, de ska bli trevligt.
Och sen får vi väll se vad som händer resten av helgen :)
Något jag skulle önska att jag hann med så var det att göra en riktigt rejäl vår städning! Men de kommer jag säkert inte att orka med! Men vi får väll se...

Sitter här ensam just nu, blir nästan lite orolig faktiskt... Jag fick en känsla av att F sa att han var ledig idag men han var inte hemma när jag kom hem och inte svarar han på mobilen, varken på sms eller när man ringer...
Men jag kan ju ha fel, de kan ju vara så att han jobbar till 23 och slutar aldeles strax...

Idag så har jag fotat affish bild för Sound of music som vi skall spela i juli. Jag kanske kommer att visa den sen. Jag ska pilla lite med den och försöka fixa en annan bakgrund och så... ska bli lite spännande att se vad man kan göra, jag har aldrig hållt på med bilder så, men de kan ju vara lite kul att prova :)

Nej, nu ska jag ta på mig mjukisarna och luta mig tillbaka i soffan och titta på en film kanske... Skönt ska de bli i alla fall :)

Ha de så gött!

Kram, kram!

Kommentarer:

1 t:

skriven

med så snygga motiv på bilden kan det ju inte bli mer än asbra!

Kommentera här: