Super skön söndag!

Det blev en riktigt kul dag hos mamma och pappa idag.
Det blev en riktigt lång skogspromenad med hundarna, och jag hade kameran med mig så det blev en del fina bilder. Och sen blev det ett besök hos min systerson och min svåger och där blev jag bjuden på mat och sen gick vi tillsammans hem till mamma och pappa, där blev det fika och bus med systersonen.

Nu har jag nyss kommit hem, först så blev det ett stopp på Coop och där inhandlade jag bla. hårfärg, så jag ska ta och färga håret imorgon tänkte jag. Det ska bli spännande! Jag tror att det blir bra!
F hade lovat att ta ett natt passa i natt så han jobbar och på tv just nu är det en av våra favvis filmer på Tv, en som vi såg tillsanmans på en av våra första dater, Hitch. Det e super bra, så nu skall jag återgå till den.

Kram.

Kommentera här: