Sjuk :(

Ja, helgens planer fick bli lite annorlunda.
I fredags när jag kom till jobbet så kände jag helt plötsligt att jag fick ont i hela kroppen och så kändes de som om jag hade tuggummi i huvudet och aldeles konstig... Så jag fick helt enkelt gå hem tidigare tillslut, kände så konstigt och jag blev bara slappare och slappare.
Och så kände jag att de kanske var bäst att hålla sig hemma från Furuvik också, så det blev inställt, sorry M, och så skulle jag ha repat med The Entertainers idag men de fick jag också ställa in och de var nog lika bra för idag är inte så bra och de vore ju synd att smitta de andra också speciellt när jag och T ska ha konsert om 2 veckor!

Men en lugn och skön hemma helg har de varit. Jag har tittat på Tv och ätit mat typ. Men de e väll nödvändigt att ha de så när man är sjuk.
Ja, helt på latsidan har jag inte legat. Jag har tvättat vårt berg! av tvätt. Och de var ju bra. Speciellt om jag är frisk nog att åka på personalresa imorgon.
Vi får se!
Nej, nu ska jag ta en kopp The!

Kram på er!

Kommentera här: