Road-tripp

Nu har man varit ute på äventyr igen :)

Har varit på personalfortbildning, heter det så fint. Fast jag säger personalresa.
Visst vi sitter och disskuterar och så också, men vi har ju en hel del kul för oss också :)

Idag ska jag ut och åka igen. Fast en lite kortare resa. Jag och T ska åka till Stockholm, en lite road-tripp. Vi ska repa med fanastiska Patrik!
Patrik ska spela med oss på konserten nästa vecka.
Han var min lärare när jag gick på Kulturama i Stockholm. Han har gjort en hel del större grejer och man skulle kunna säga att han är minst lika bra som Robert Wells, om inte bättre!

Det ska bli grymt! kul att träffa honom igen.

Så nu sitter man och sippar i sig vitaminer och the och så i länga banor för att förkylningen, som sitter i än, ska gå över! För på torsdag så smäller det! Då blir det såå kul att sjunga den här konserten som vi jobbar med just nu.

Ha de så bra idag allihop!

Kram!


Patrik
www.psmusik.se

Kommentarer:

1 T:

skriven

det e heeeelt fantastiskt underbart roligt.. roligaste på läääänge! å Parik, vilken kille!!!

Kommentera här: