Party lite

Klockan bara far iväg när man ligger och drar sig i sängen och slö tittar på Tv. klev precis upp och nu känner jag verkligen att man måste börja ta tag i dagen! Det är lite saker om man vill hinna med.

Igår var jag på ljus party, eller som företaget heter som säljer ljusen Party lite. Det var riktigt trevlig. riktigt fina produkter, och fina ljus och så fanns de jätte många dofter på ljusen också. och jag ÄLSKAR doft ljus!
Speciellt till hösten och den stundande julen som kommer.
Jag köpte dofter som kan passa till julen. Ingefärs pumpa, Äppel trädgård (den kan man ju även ha på våren och sommaren om man vill) och en doft till som jag inte kommer ihåg just nu.
Och så var de ju trevligt folk också. Godis, popcorn, Chips, ja en lyckad kväll. Och när de lite yngre människorna hade åkt då åkte Whiskeyn fram!
Men då var det bara jag och Jessica kvar. Men vi och Sanne vi spelade lite labyrint och snackade och det var trevligt.
Men det blev ingen utgång för jag kom inte ifrån Sanne förän kl. var över 12 och då kändes det som att det inte var läge att betala ett inträde och se ett band i typ en timme eller möjligen 30 min.
Så jag gick hem och så på idol på nätet och Karro är fortfarande kvar!!! Grattis!!!
Nu kan man ju liksom vara med och försöka föra henne framåt mot finalen och det tycker jag att hon är värd!

Nej, nu ska jag ta och betala lite räkningar och se över vad som skulle behövas fyllas på kyl och frys :)

Ha de så bra! Kram, kram!

Kommentarer:

1 t:

skriven

paryyLite:)

2 t:

skriven

partyLite stavas det.. ifall nhn vill googla på det:)

Kommentera här: