Jobba på riktigt!

God morgon!

Har precis vaknat! Så nu känner man sig lite vimmelkantig.
Jag börjar känna mig bättre och bättre från förkylningen i alla fall, så de är skönt!
Den här veckan så börjar ju liksom allt jobb på riktigt!
Måndgar kommer jag att vara ledig i största mån som går (om de e nått skit viktigt så får man väll rycka ut och byta lite timmar)
Tisdagar ska jag ha tre nya grupper, de ska bli spännande på förmiddagen ska jag ha Babymassage och på eftermiddagen ska jag ha en Konfa grupp med inriktning på musik och gudtjänst och efter det Lucia kör tillsammans med T.
Onsdagar är som vanligt; sopplunch, konfirmander, Ungdomsensamble.
Torsdager är också som vanligt, morgonmässa, kollegium, Musikalensamble.
Och slutligen fredagar ska jag jobba en i månaden och det är när det är Ungdoms kväll.
Så jag är ganska nöjd med mitt schema som det är just nu. Det enda som är ett aber är att jag är inplanerad att vara med en kavrt i veckan, eller en gång i månaden i konfirmandverksamheten. Det känns skit! Ska jag vara med där så vill jag att de ska lära känna mig och ha förtroende för mig och veta vem jag är och hur ska jag kunna uppnå det om jag kommer en gång i månaden eller är med en kvart varje vecka! Så där kommer jag skita i vad de säger! Jag kommer att vara med varje gång!

Idag så ska jag åka och repa med The Entertainers som ser ut att ha fått en ny spelning framöver, de e ju kul!
Nu måste vi verkligen ta och sätta lite frat och börja jobba på riktigt med olika gegerar och bestämma oss för vad vi vill göra!
Vi får se vad som kommer fram idag.

Nej, nu frulle och sen iväg!

Ha en bra måndag!

Kommentera här: