Helt slut!

Jag fattar inte att jag är så trött! Jag har inte sovit speciellt dåligt och jag har inte varit uppe något speciellt längre igår än vad jag brukar och jag sov inte så speciellet länge imorse, men ändå så är jag helt slut!
Så fort jag landar vid tv:n och ska titta och slapnar av så somnar jag till!
Men jag kom i alla fall iväg till Sanne och färgade håret. Och på bilden på framsidan av paketat som jag köpte så var det en tjej som var ganska så röd i sitt hår. Men jag blev typ ljust brun, vilken i och för sig om ni frågar mig stämmer mer överens med den beskrivning av färgen som stod på paketet, kastanj.

Men jag är i alla fall nöjd. Det blev inte för mörk och jag tycker att det ser helt ok ut. Det tar ju ett tag innan man vänjer sig vid en ny färg. I alla fall för mig.

Nu ska jag nog ta en sväng med hundarna och sen ska jag nog gå och lägga mig.

Kram!

Kommentera här: