Finaly.... lördag!

Lördag kväll... finaly!

Här har det varit lite hektiskt!
Igår så sjöng jag på begravning och det gick jätte bra! Sen vart det hem och då kom Peter förbi med lite affisher där det skulle skrivas till webb-adresser på. Sen kom Crille förbi och vi repade in två låter till dagens uppdrag.

Idag har jag nämligen varit på valupptakt med Socialdemokraterna.
Vi har suttit och funderat på vad är det vi vill föra fram för frågor i valpropagandan till valet 2010?
Jag tycker nog att det kom fram bra saker.
ja, i alla fall så ville de som höll i mötet att det skulle vara ett litet kulturinslag på mötet så då spelade vi två låtar. Det gick jätte bra.

Sen kom jag hem och då behövdes det verkligen städas så det vara bara att plocka fram damsugaren och börja!

Och nu har vi grillat och käkat här också. Nu sitter jag och väntar på att killarna ska bli färdiga med de dom gör så ska vi spela lite Guitarhero med trummor och allt!

Imorgon ska jag jobba lite. det är välkomnande av konfirmanderna i gudtjänst och så ska jag ju rösta naturligtvis!

Glöm inte de!

GÅ OCH RÖSTA!

Kommentarer:

1 Gülbahar:

skriven

Hej....hittade din fina blogg:) Det var längesen men hur är läget med dig nu förtiden? Träffade Linda o hon berättade att du bloggade.

Hoppas att allt är bra:)



Kramar



Gülbahar (från gymnasiet:)

Kommentera här: