Husse.

Åh, vad de e skönt med lediga dagar!
Man hinner med så mycket då! Speciellt om sambon jobbar, för då finns de liksom inget hinder att göra de som man måste och behöver göra!
Just nu går tvättmaskinen och diskmaskinen och snart även damsugaren och sen blir det en sväng med hundarna runt stan och samtidigt så ska jag passa på att sätta upp lite affisher som behöver komma upp.

Idag blir det även ljusparty hos Sanne, ska bli jätte kul! ska bli spännande att se produkterna också för dom ska tydligen vara jätte fina och så. Och nu när höstmörkret smyger sig på så passar det ju bra att köpa på sig lite ljus :)
Sen kanske även att det blir utgång. det känner jag mig väldigt taggad på! det var ju liksom inte igår som man var ute på krogen.
F ska också ut ikväll. han ska ut med jobbarkompisarna och dom ska gå och se det här bandet som spelar i stan ikväll.

Jag måste bara få ge en liten ressention här:
Förra månaden så provade jag ett aldeles nytt foder åt mina hundar. Det är ett foder baserat på lamm och ris från företaget Husse.
Det är ett svesnkproducerat foder. Det är bara svenska produkter i det och det är ett foder som skall vara bra för hundar som har problem med magen eller med huden eller som har någon form av allergi.
Och det säljs bara via ombud och man får det hemkört direkt till dörren.
Nu kan man även binda upp sig på ett avtal som gör att man behöver inte ringa och beställa vaje månad utan det bara löper på efter en avtalad tid.
Jag måste säga att detta foder verkar jätte bra. Mina hunadr har varit lite dåliga på att äta. Det gillar inet vad som hällst och ibland så bara vill dom inte äta. Det här fodret bara kastar de i sig! dom älskar det. Min Golden som har lite problem med huden har inte kliat sig lika mycket som förr och hon har också varit väldigt gasig förut, men det har också blivit mycket bättre!
Hemleverans grejen funkar också jätte bra! Det känns verkligen skit bra! Och nu behöver man liksom inte tänka på att åka och handla den där säcken, den bara kommer! Helt underbart!
Så: Bra, Husse! Bra!

Ja, i helgen ska vi försöka ta oss i kragen lite jag och f. Vi har lovat flera gånger om att vi ska hälsa på våra vänner R och M och nu är det liksom dags. Helgen ser ganska tog ut, så det måste bli nu! det ska bli kul!

Nej, nu är det dags att skrida till verket! Dags att dammsuga!

Kram, kram!

Ps: ni kan hitta Husse på nätet: www.husse.se där kan ni hitta smakprov som man får hemskickat gratis. De har även saker för katter. :)


Kommentera här: