Ordning och reda pengar på fredag!

Måndag... brukar i allmenhet ha en negativ klang i folks medvetande, men i mitt fall så har den inte de. Jag är nämligen ledig på måndagar. Så det är riktigt skönt!
Idag har jag tom. varit lite duktig och kollat räkningarna och räknat på dom och så, så på fredag när lönen kommer är de bara att betala.
Sen har jag ringt till CSN och bestämt med dom att jag skall avbetala per månad iställ för kvartal, det blir ju liksom lite minde pengar i månaden då istället för att man varje kvartal ska bli luspank!
Och så har jag kollat upp med lilla Kirans försäkring så att den fortfarande finns kvar och så ska jag fixa med månadsbetalning på den också.
Så nu ska det bli ordning och reda på ekonomin!

Och så har jag också fått tag på Anna och pratat med henne om Star 2009, så nu är det på G också.

Star 2009 är en sångtävling som vi har här i kommunen. det är Svenska kyrkan, kommunen och ljud och ljusföretaget PNP som arrangerar den ihop (www.pnp.nu).
den här tävlingen jobbar jag rätt mycket med just nu i mitt jobb. Jag sitter i jurryn, pratar med ev. sponsorer, ger lektioner till de tävlande och är pressansvarig.
Så nu i veckan ska jag försöka prata med lite tidningar och så.
Kolla gärna in Stars hemsida ;) (www.star.pnp.nu)

Nu på kvällen har jag varit till Tierp och varit på make-up visning på produkter från Mary Kay. Jag kände mig ruggit nöjd med det jag fick prova och så. Så ett inköp av de grejerna blir nog av så småningom :)

Nej, dags att sova! Imorgon blir det kulturnämds möte!

Kram!

Kommentarer:

1 Jess:

skriven

Jag har en fråga ang Star. Det står att man ska sjunga helt a capella på stars sida, men är det helt förbjudet att spela gitarr till? :)

Kommentera här: