Bitarna bara föll på plats!

Vilken kille alltså! De e bara tt stämma in T:s kommentar!
Patrik Svedberg.
Här har man repat på hemma plan och det har ju gått helt ok, men det har inte varit helt bra. Och så kommer man in i Patriks studio hivar fram noterna som han inte fick för än där och dä och redan på första accordet så var det bara att luta sig tillbaka och följa med!
Helt plötsligt kom liksom den där tanken tillbaka: Ja, just de ja! Det var ju så där det skulle låta!
Varje gång man spelar med honom så är det lika dant! Det är helt otroligt!
Och så säger han lite så där slappt och lite så där, nej, jag vill inte åka till jobbet idag ton: Jag ska spela My fair Lady ikväll också...
Och då hajjar man liksom til lite och tänker: VA! Är han knäpp eller! Skulle jag spela med i My fair Lady skulle jag vara super glad, men han har ju gjort de ett tag nu så man kan ju förstå om han är less :)

Ja, så i alla fall. På torsdag kl. 18:30 i Östhammars kyrka, musikal musik! Det blir gryyymt!
Kom alla som kan!

Just nu sär sitter jag här hemma aldeles ensam... F jobbar natt... tråkigt.. lördag kväll och själv... fast de kan ju vara lite skönt också... men de e ju tomt.
Jag ska ta och göra mig en räkmacka och verkligen njuta av den. För de kan jag bara göra när jag är själv. Är F hemma så sitter han bara brevid och talar om hur illa det luktar... ;)
Nej, då! Inte alltid, men det händer.

Så vad ska ni hitta på!

Ha de bra!

Kram!

Kommentera här: