Trasig bil, långpromenad och städning.

Gårdagen blev helt ok.

Efter att vi hade bestämt vilka låtar vi skulle sjunga den 14 November så gjorde jag och F middag och sen blev det Idol och Strawberry-Margarita! Gott, gotti, gott, gott!

Idag har F åkt iväg för att få ordning på vår Volvo. Växellådan är paj, handbromsvajern måste bytas och så är fram rutan sönder och innan bilen går igenom besiktingen så måste den bytas, men det ska en glas-firma få göra.
Men bilen kommer att behövas i vinter så det är ju bara att göra de, men man ser ju hur pengarna flyger iväg...

Jag har varit ute på en långpromenad med hundarna, det var jätte skönt. De e skönt att vara ute och gå i sånt här mulet väder, när regnet hänger i luften tycker jag. De e så skön luft.

Nu har jag ätit lite sen lunch och nu ska jag ta tag i städningen av det här huset! de e lite hårigt igen, men så är de när man har djur.
Fredriks bror och fästmö kommer inte på besök ikväll, så vi får se vad som händer.

Jag måste bara få visa en kjol som jag köpt på H&M. Den ska jag ha på finalen av Star tänkte jag, super söt tycker jag :)



Ha en underbar lördag!

Kommentera här: