Spa-dag och teman?

God morgon!

Här är man uppe med tuppen idag :)
Jag ska iväg på spa-dag med min Mary Kay konsult idag. Det ska bli mysigt i höstrusket :) Me like!

Igår blev det en liten tripp till mor och far också, de var trevligt! Man är ju inte så ofta hos dem så de är kul att komma dit ibland.

Jag har funderat på det här med teman? Många bloggare har ju ett tydligt tema som de blogg runt, de kan tex. vara mode.
Men mode, de e ju inte riktigt min grej, jag gillar ju kläder och så och jag är en slavisk läsare av www.englasshowroom.com. Jag tycker att de är kul med mode, men de behövs nog inte ännu en modeblogg, men vad skulle jag kunna ha för tema? Det skulle vara kul att ha ett tema, men vad?
Någon som har ett bra förslag? Skriv en rad i kommentars raden i så fall. Jag tar emot alla tips.

Jag har funderat på att ha tema musik, men de e lite svårt att blogga om. Eller är de det? Om jag verkligen skulle lägga ned  min själ i att ha det temat så kanske de skulle bli nått av de... Vad tror ni som läser denna blogg. Jag träffar ju på er en efter en :)

Ha en bra söndag, sist dagen på helgen sen drar alvaret igång igen :)

Puss å kram!


Är musik ett bra tema?

Kommentera här: