Söndags mys!

Här har vi haft en riktigt trevlig helg måste jag säga.
I Fredags var jag hos T på mysigt Mary Kay party, med go matt och så. Mycket trevligt!
Igår kom Maria och Robin hit och vi kickade på körslaget käkade tacos och lite sånt (Margarita hann jag dricka också, mumms!).
Idag så låg jag och F och drog oss i sängen Läääänge! och sen så blev det lite hemma pyssel, lite tvätt som behövdes fixas.
Och nu på kvällen har vi kikat på Wallander-Prästen. Den var bra, de var kul att man verkligen inte hade en aning om hur det låg till förän det verkligen var dags att avslöja de.

Imorgon bär det iväg till Undervik igen. Dags för VÄGEN del 2. Det ska bli spännande. Men lite läskigt känns de. Vi har fått en uppgift där vi ska gestalta en bibliskperson och så ska vi ha mingel en kväll där vi ska gestalta den här personen och så ska de andra gissa vem man är. Jätte svårt känns de, för man har liksom inte fått någon sån jätte självklar person. Jag kan inte skriva vem jag fick ifall att någon skulle läsa detta (vilket inte är särskillt troligt, men ändå).
Men det ska bli spännande att se vad som mer kommer att hända dessa 3 dagar.

Nej, nu är det dags att sova lite. Ha de så bra!

Kram, kram!

Kommentarer:

1 nicole:

skriven

hejsan:)

jag såg på englas blogg att du hade en vågtång som du var nöjd med och jag undrar vad den heter och vart den finns att köpa?



love/nicole

Kommentera här: