Lång, men intressant dag :)

Nyss hem kommen från jobbet.

Det vart en lång, men ganska rolig dag.

På förmiddagen blev det lite läsa mail och förberedande arbete och ett samtal med chefen om lite små saker som jag inte riktigt förstod mig på.

På eftermiddagen blev det lite organisering av Star och det blir nog riktigt bra och kul!
Och sen hade vi konfa och där fick vi ledare berätta lite om oss själv och visa lite bilder från vårt liv och så, det var kul :)
Och sen blev det lite snack om olika religoner och hur det hör ihop och det var mycket roligt och intressant.

Och på kvällen kom luciakören, som fortfarande är under 10 st. Det skulle vara kul om man blev 15-20 st. i alla fall. Det skulle vara så häftigt med ett jätte tåg! Speciellt i Forsmarks kyrka.
Men det är självklart kul att de kommer några i alla fall.

När jag kom hem så såg jag att min tomtedräck äntligen har kommit! De var en paket avi som låg i lådan och vad jag vet så är det bara den jag väntar på som kommer med avi så det borde vara den. Spännande :)

Nej, nu ska jag ta och käka nått.

Kram, kram!

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

härligt! foto snart då:)

Kommentera här: