Håller på att bli sjuk... :(

Jag mår inge vidare jag inte... Känner mig helt tjock i halsen och är jätte torr i halsen och änner mig mosig i huvudet. Väldigt trött är jag också.
De e nog en förkylning på G här skulle jag tro.
Inge kul alls!

Idag började arbetet med Star finalisterna 6 st. tjejer har varit och jobbat idag, jätte kul! De e verkligen super duktiga allihop!
Ska bli jätte kul på lördag när man får se det färdiga resultatet!
Det blir spännande som de e just nu så har man verkligen ingen aning om vem som kommer att vinna, de blir verkligen där och då som det kommer att avgöras! Kul, kul!

På torsdag så bär det iväg till Ullared också med mamma och syster, ska bli skit kul! Det var typ 100 år sedan som jag var där så det ska bli spännande att se hur det är där nu :)

Nej, nu ska jag försöka få fart på gubben min :)
Lite mat ska de bli :)

Kram, kram!

Kommentera här: