Fredag, finaly!

Fredag! Äntligen!
Det är så mycket som händer hela tiden och de kommer nya saker helatiden som man måste göra och de e tok-stressat! Och de börjar bli så där att jag går in i noll-läge. Jag gör ingenting för att de e så mycket! Jag vill bara lägga mig under ett täcke och gömma mig.
Och de e ju inte bra.
Jag måste ju verkligen ta tag i det här nu.

Idag ska jag på möte på kommunhuset. Jag sitter i Östhammars musikveckas kommité och vi ska utvärdera året som var och så och jag har en del att säga.
Så vi får se vad gubbarna och tanterna tycker när jag har sagt de jag vill säga.
Efter det mötet så ska jag träffa Maria och Sara och vi ska repa inför en spelning 14 November. Det var Entertainers som fick den från början, men eftersonm att bådet Tessan och Helena är borta på kurs så fick jag åka själv och då tog jag med mig två andra duktiga tjejer. De ska bli kul!

I helgen så kanske vi skulle få besök av F:s bror och hans fästmö. De kan ju bli trevligt. De var länge sedan som man träffade dom.

Nej, nu ska jag ta och käka nått och sen bege mig iväg.

Ha en bra fredag!


Kommentarer:

1 Niccole:

skriven

sv: okej tack :)

allt bra med dig?



love

Kommentera här: