Duktig flicka!

Idag har jag varit så duktig måste jag få lov att säga.

Jag har bakat bullar för första gången i mitt liv! Och de blev riktigt bra! Sen bakade jag två sorters kakor när jag ändå var igång och de blev också bra!

Sen hade jag Party lite party ikväll.
Det var trevligt.
Jag fick ihop lite pengar att plocka varor ur kattalogen för så nu ska jag tänka till lite vad jag vill ha :)

Imorgon så blir det att jobba på dagen. Vi har en speciell dag då vi ska jobba lite med dop-frågor. Det ska bli spännande att se vad vi kommer fram till.
Och på kvällen blir det party!
Det var jätte långe sedan sen jag var på party så det ska bli riktigt kul. Och framför allt så var det länge sedan jag och F var på party tillsammans så det ska bli kul!

Nej, nu ska jag ta och dra mig till sängen så att jag orkar upp imorgon ;)

Kram, kram!


sånna här finna bullar gjorde jag idag :)

Kommentera här: